onsdag 2 januari 2013

Gott nytt år!

Nu har det helt plötsligt slagit om till 2013! :) Såhär andra dagen in på det nya året kan jag inte säga att det känns något speciellt alls. Men jag hoppas ju ändå såklart på ett fantastiskt nytt år! 2012 förde med sig några stora händelser, men rent allmänt gick året förbi ganska obemärkt. Det stora och minnesvärda var att Pumba kom in i våra liv och att vi äntligen fick flytta till ny lägenhet. Det är så jag kommer minnas 2012 och sålänge det inte är några negativa saker får man vara lycklig. 2011 var ju det mest händelserika året i mitt liv, både på ont och gott. Jag fick ju min MS-diagnos, stor bummer. Å andra sidan så tog jag min efterlängtade lärarexamen, fick ett jobb, träffade min älskling och förlovade mig. Det goda uppväger det dåliga?! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar