lördag 2 juni 2012

Äntligen hemma!

Igår var vi då äntligen och hämtade vår lilla Pumba :) Det gick bra allt som allt, men det kändes ungefär som världens längsta dag! Det tog ju cirka en timme att köra till uppfödaren från min bror (vi lånade hans bil). När vi skulle tillbaka fick Pumba sitta vid mina fötter på passagerarsätet. Det var inte populärt må jag lova! Han kämpade som bara den för att få klättra upp. Och envis var han med! Vi brottades nästan 40 minuter innan han tillslut hade tröttat ut sig själv och la sig på golvet.
När vi väl kom hem efter några stopp på vägen så ville Pumba såklart undersöka varenda vrå av lägenheten. Han älskade sin nya åsneleksak som han genast tog sig an att försöka bita ihjäl ;) Det har hänt ett par olyckor inne, men det har ändå varit en relativt lugn natt. Sambon min var ganska hysterisk över att han skulle bita på sladdar medan vi sov, men det gjorde han minsann inte! ;) Dock har vi vaknat ungefär varannan timme i natt för att klappa eller torka kiss eller gå ut för att kissa. Jag är lite sliten idag! Men såklart väldigt glad :)

2 kommentarer:

  1. gud vad mysigt. Längtar efter att se massor med bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han är en riktig mysvalp! :D Ska försöka ta lite bilder idag. Det tråkiga är att han är så mörk i pälsen att det är svårt att ta någon bra bild. Och dessutom rör han sig nästan jämt ;)

      Radera