söndag 3 juni 2012

Awkward

Trots att jag nu har en mycket busig liten valp i lägenheten har jag lyckats få lite tid att se en ny serie :) Awkward är en serie som går på MTV. Den handlar om Jenna som går på high school och är något av en geek. Hon är i alla fall med om en olycka som tyvärr ser ut som ett självmordsförsök och därför blir hon något av en "kändis" i skolan... Serien handlar i alla fall om Jenna och hennes vänner, familj och killen som hon är kär i. Otroligt rolig och sevärd tycker jag! :D Jag har dessutom läst någonstans att säsong två ska dra igång snart, vilket är härligt eftersom säsong 1 bara är tolv avsnitt.


1 kommentar:

  1. Jag kollade igenom hela säsong 1 idag och småskrattade hela tiden! Den är så charmig :)

    Sofia
    http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    SvaraRadera