torsdag 26 juni 2014

Nämn en tv-serie #7

7. Nämn en tv-serie som du brukar nynna introsången till?


Då måste jag tyvärr få säga en serie som jag redan nämnt, nämligen Game of thrones. Det är ett sådant självklart svar för mig! Det har liksom blivit min och sambons grej här hemma att börja nynna på den och sedan hänger den andre på. Det brukar sluta med att vi skrik-sjunger och skrattar om vart annat. 

En annan introsång jag måste få lägga till är den till Sopranos eftersom den verkligen satt sig hos mig. Älskar låten och så fort jag hör den börjar jag sjunga! Den passar också så bra till serien. 


1 kommentar:

  1. Det är helt klart ett Intro som sätter sig! Sett klippet Game of thrones - VHS Intro på youtube? Micke visade mig nyss, hur GoT skulle se ut om den gick på 80-talet. Sjukt kul!

    SvaraRadera