måndag 2 februari 2015

Januariläsning

Jag har inför det nya året bestämt mig för att absolut inte sätta press på mig själv att läsa eller uppdatera bloggen. Det sista jag behöver är extra stress i mitt liv! Bloggen och läsningen ska istället vara något roligt och avslappnande. Därför tänker jag inte oroa mig över att jag bara fått läst en bok i januari, utan istället vara glad över vilken bra bok det var! :)

Stalker - Lars Kepler

Sammanlagt antal sidor: 603

Hurra vilken härlig start på året! :) Jag tänker nu göra som min hund här nedanför och se ivrigt fram emot allt roligt som väntar under resten av året.


1 kommentar:

  1. Tycker det låter väldigt vettigt! Läsning ska vara njutbart och bloggning en kul grej. Jag har läst vansinnigt mkt i januari men har å andra sidan inte gjort ett dyft mer typ så...

    SvaraRadera