fredag 3 augusti 2012

Inspiration

Suttit och piggat upp mig själv genom att surfa lite inredningsprylar! Tiden verkligen springer iväg :P Vi ska ju förhoppningsvis flytta snart och hoppas verkligen vi kan köpa lite nya saker då! Här är lite smått och gott som jag hittat som inspiration!






Den sista bilden är kakeldekor som man kan sätta upp i badrum eller kök. Riktigt snygga! Har aldrig tänkt på att en så enkel sak kan liva upp rummet väldigt mycket! Det kommer jag definitivt köpa. Hittade inspirationen idag på bland annat Balders hage, Cervera, Ikea och Fridas gård. Om det är någon annan som kan tipsa om en bra online-affär så tar jag gladeligen emot det!
När jag var nere på stan förut så såg jag på Ur & Penn att de säljer söta armband till förmån för barncancerfonden... Måste nog gå tillbaka och köpa ett sånt tror jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar