lördag 18 augusti 2012

Tandvärk, jobbande och kalas!

Första arbetsveckan är då slut... Min kropp har värkt nästan hela veckan! Har gått runt på jobbet och gnuggat mig i ögonen :P Men nu ska förhoppningsvis det värsta av efter-semestern-slöheten vara borta! På måndag kommer eleverna och jag är faktiskt ganska nervös. Nu startar en ny termin och jag har inte så mycket idéer ännu vad jag ska fylla den med... På toppen av allt så har jag såklart fått tandvärk också :( Ringde folktandvården och där har de kötid på ett år (!!!) innan man får träffa en tandläkare! Det är nog bland det mest surrealistiska jag någonsin hört... Tur att det finns privata tandläkare!


Ikväll blir det stort kalas för min mammas gubbe som fyller 65! Över 70 personer är bjudna, men vi får väl se hur många som dyker upp... Kan bli trevligt, uppdatering följer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar