fredag 3 augusti 2012

Shoppingdag

Gårdagen blev väldigt lång och vi var inte hemma förrän vid 22-tiden. Puh vad trött jag var då! Efter en väldigt sen middag så orkade vi inte ens duscha (hade ju gymat) utan kraschade i sängen. Idag blir det lite lugnare tempo, så skönt! Har varit nere i stan och shoppat lite dock :) Det är ju fantastiskt när det är rea och man faktiskt kan hitta snygga saker bland allt skräp! Det slutade med fyra linnen, en tröja och en mysig skjorta.

När jag stod där i det lilla omklädningsrummet på Kappahl så kändes marken plötsligt väldigt ostadig. Mådde lite kasst och var trött igår, men nu verkar det som yrseln är tillbaka också. :( Jag hoppas och ber att det bara är värmen som spelar min kropp ett spratt och inte någon långvarig yrsel. Jag börjar ju jobba om en vecka, hur ska man orka det med yrsel?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar